Total Pageviews

Sunday 13 March 2011

The End of "Tale of Si Ketot"

1 Febuary 2011
Selasa
Lewat 2pagi!
Pandan Indah


Si ketot dalam perjalanan die ke rumahku,haish! Rindunye aku... Sepanjang perjalanan, die asik mengulangi "Baby sayang Daddy".. Ye ketot, saya pun sayang awak!! Aku setia tunggu die kat tepi jalan kat depan LRT conner,hai.. Seram gak dok dalam gelap sorang2,then aku balik tunggu kat tangga rumah. Baru je sampai kat tangga,si ketot Mesej.. Daddy,baby da sampai! Aku pn g mendapatkan si ketot kesayangan aku,aku rasa happy sangat. Sebelum balik rumah,aku bawak die makan dulu.. Sbb die xmakan lagi,kesian die.. Datang jaoh-jaoh sebab aku,sayangnya dia kat aku.


2 Febuary 2011
Rabu
Wangsa Maju!


Harini dia ajak lepak,tapi aku xnak lepak 2org je.. Xbest,aku suruh die ajak kawan-kawan die.. Then aku ajak Ben dgn Firoz,so kitorg berkumpul kat KLCC sbb si ketot teringgin nak g KLCC katenye da lame xg sane.. 1st group yg sampai AKU, Ketot dan BEN, dan terus menunggu.. Sebelum sampai KLCC, aku ade merajok.. Ala,adat la orang bercinta.. Tapi malam 2,aku merajuk lagi.. Actually,aku bukan merajuk.. Aku cuma nak tenangkan diri aku,aku tahu aku panas baran.. Aku xnak keadaan jadi lagi keruh,sebab tu aku jaohkan diri dari  kumpulan 2.. Tapi xsangka jadi lebih terok.. Bdw,kitorg gadoh sebab aku nampak die berpelok dengan Azam.. Jelez beb,sape xjeles tengok Lover sendiri berpelok depan kita.. Lepas tu pulak,die boleh acting cam kita ni tunggul dan tanpa rasa bersalah.. Kebetulan,dada aku meragam malam tu.. Haish,separuh mati aku.. hahaha! Macam drama sangat.. Die yg tengah marah pun hilang marah,sayangnya dia kat aku.. Betuah badan.. ^^


3 Febuary 2011
Khamis
Balik Rumah die!


Harini kitorang bangun agak lewat,sebab semalam g merayap. Kononye nak balik awal,last-last xjadi.. Sebelum g Stadium Bukit Jalil utk beli tiket balik,ktorang g Makan kat Maluri. 1st place kitorg nk g sane sbb nak cari Gavis ape tah,ubat sakit ulu hati tu.. Then kat Maluri la kitorang split,aku dgn Ketot gerak g Bukit Jalil.. Firoz & Milo gerak balik rumah dorang.. Somehow and somewhat,kitorg amek bas malam sbb ingat nak lepak dulu.. Then ajak la sume orang kuo lagi,tp sume xnak.. Yg join Milo & Ben je..  Tapi sebelum diorang sampai,berlaku lagi pergaduhan kecil antara pasangan kekasih cilik ni.. Bodoh la ko ni fake,asik cari pasal je.. aku xtao nak pujok die camne,aku g jaoh2 biarkan die sorang2.. Then dalam 2 minit,aku jadi kelam kabut.. Aku risau,die xbiasa kat KL ni.. kang jadi ape2 baru padan muke aku..Then pujok punye pujok,berhasil la.. Lepas tu aku bagitaw die yang kawan die msg aku,jeng3.. Jadi lagi gadoh.. merajok lagi si ketot saya nih.. Adoii,kene pujok lagi.. tapi aku xjemu pn,sayang la katakan.. Then baru Kitorang g lepak Kat Pavillion, past 2 g lepak kat kedai mamak sampai pukul 11.. Then aku cuak takot bas tinggal,lagipun tren tutup pukul 11.45.. Nasiblah sempat sampai,jeng3.. Bas plak xsampai ikot waktu,goram den ha! Nak jadikan cite.. Tapi mase kitorg berdua je,die xnak cakap dgn aku.. Die masih marah sebab aku kwn die msg aku,bukan salah aku.. knpe aku yg kene marah?? Berjam-jam aku makan hati tengok perangai die,tapi aku sabar.. aku sayangkan hubungan kami.. Mase dalam bas,aku pujok die.. tapi die xlayan "Awak,tolong la.. saya merayu awak,jangan buat perangai.. Kita nak balik ni,awak!!" Then die xlayan,aku buat hal aku.. Awww,how sweet.. Die tarik tangan aku,then kitorang pn ok.. Kitorg slow talk,then done.. selesai..


3 Febuary 2011
Khamis Malam!
Kat rumah dia!


Mase ni dah malam,dah nak tido da.. Die boleh g tayang gambar die dengan Ex die.. Haish,berangin je kepale aku.. Tapi sabar,tu hak dia.. Then aku buat dono je ape die cite,lantak ko lah.. xnak campo,aku pn buat-buat tido.. Eh,die pulak yang sentap.. Ai,merajok pulak die.. Buat 1st time die tido xnak aku pelok,merajok la konon.. Nevermind,biarkan lah.. xnak jadi gado plak kn??


4 Febuary 2011
Jumaat
Larkin Center


Now my turn ajak die balik rumah aku,hehe! Kali ni kitorang xgado dah.. Mase dalam bas dari tempat die ke Segamat,die manja sangat.. Awak,saya rindu!! Sepanjang perjalanan die genggam tangan aku,die tidur atas bahu aku.. Buat pertama kalinya aku berjaga sebab nak tengok dia tido,selama kitorg bersama.. Die je banyak tengok aku tido,die comel sangat time tido.. Aku dengan kejamnya ciom die,kui kui kui! suke hati aku lah,dalam bas tu pun bukannya ade orang.. Cuma Aku & si ketot, Driver.. Dua orang cine kat seat blakang.. And sorang lagi dah turun kat Batu Pahat.. Rasa macam,ini bas Ana yang punya!! haha!!


6 Febuary 2011
Ahad
Setesen Bas Segamat


Aku hantar die kat bas,bas die pukul 12.. Lepas hantar die,aku Jalan Kaki 2KM utk dapatkan teksi.. Sebab aku xreti naik bas kat segamat.. Shhh,diam2.. Jgn cite kat orang,malu.. haha! Petang tu aku balik KL,naik bas pukul 7..


6 March 2011
Ahad
Rumah aku!


Harini kenduri rumah aku,semalam 5 March aku balik rumah.. Dalam keadaan tergesa-gesa aku balik,dengan risaukan die yang entah kat mana.. Msg pn x.. Mao xrisau,die mintak izin kuo asrama.. Aku ok je,tp die cakap xbalik.. Cuak la,dah la tido hotel.. Dengan sape?? Dari jumaat sampai Ahad,sape xrisau.. Kn?? Tah la,aku rasa menyesal sangat tanye die camni..


"Saya nak tanye, awak tolong jawab dengan jujur.. Awak sayang saya lagi x? Awak rimas ke dengan saya? Awak ada suka orang lain ke? Kenape Sikap awak berubah? Or Awak nak balik kat Fuad? Awak,saya bukan tunggul.. Saya ada perasaan,kalau da xnak saya.. Cakap,jgn seksa  saya.. Saya macam orang bodoh dok setia kat awak,doplohpat jam sy fikir pasal awak.. Awak tolong la,kalau rasa xnak saya da.. Cakap.. Jangan buat saya macam orang bodoh,saya ada perasaan.. Awak macam nak lari dari saya,kenape?? Sebab ape??


Xsangka,baru sebulan xjumpa.. Die terus nak putuskan hubungan kami.. Die nak buat aku nangis ke? Teringat semua kisah lama,now aku menulis lagi utk kurangkan kesedihan hati.. Hai lah pena,kaulah temanku! Kaulah cintaku.. Disini aku semat sejuta kemanisan aku dan Si ketot.. Disini aku kuburkan kepahitan aku dan Si ketot.. Now,xde lagi rengekan manja si ketot.. Aku bukan lagi Daddy,dan aku xde Baby lagi.. Xde lagi msg "Selamat pagi sayang",Xde lagi orang larang aku keluar.. Xde lagi msg "Jemput makan sayang" Xde lagi monyet ditengah malam.. Sumpah aku xtahan bile bace balik!!
Aku nangis bodoh!!
Benci kau!! 

8 comments: