Total Pageviews

Sunday 13 March 2011

Aku & si Ketot

Aku : Talkactive, Kuat merajuk, Xtau malu, Xhandsome, si hantu lidi! Miang..


Si Ketot : Sensetif, cepat terasa, xbanyak cakap, peramah & pemarah, Cute comel dan Ketot! Katanya suka berkawan tp actually miang! haha!




24 December 2010
Segamat, Harini hari jumaat. Aku bukak fesbuk,then ade friend request melambak gile.. Almost 200 kot,then aku belek2 and ternampak someone.. wow! Cute.. Then aku approve la budak tu.. Suddenly ade mail masok kat inbox,ade msg dari budak aku baru approve.. "Hai,thanks sbb approve aku.." katenye.. Aku cam xcaye die msg aku,wow! someone hot like dia msg aku? Privately? Then aku reply msg die,Hak hak! Excited aku mase 2,maklum la.. Hampir setahun menduda.. Lepas balas membalas msg,die pn menyuarakan idea.. "Eh,ko xbukak IM ke? Lambat la msg" Aku pun jawab "Aku jarang bukak IM nih,rimas la.. Ramai orang kacau kang" Tp dsbbkn aku berminat nak kenal dgn die,aku pn bukak la.. Tp IM plak ade problem,kejap die on kejap die off.. Naik runsing kepala aku,then aku plak bersuara.. "Jom YM lah,IM buat hal.. kejap on,kejap off.. YM lg ok Kot" Then kitorg pn berYM lah sampai ke pagi,gile excited masing-masing.. Then dalam pukul 3 lebih baru kitorg stop,2 pn lepas masing-masing dah xlarat nak chatting. So this is how aku kenal dengan Si ketot kesayangan aku..


27 December 2010
Melaka,hari ni hari isnin.. Lepas kitorg chatting,agak berlanjutan sampai hari ahad.. Then aku cakap kat die,aku nak balik KL hari isnin sebab hari rabu dah register new semester,tp b4 tu aku nak turun Melaka amek IC. Then die cakap,die pun nak turun KL.. Katenye lagi,die nak jumpa aku.. So kitorang plan turun KL same-same,tp set up jumpe kat Melaka with sorang lagi perempuan.. Dalam perjalanan aku dari Segamat ke Melaka,aku membayangkan muke Si ketot. Comelnye! Kitorg set deal,sape lambat kene belanja makan. Aku sampai dulu Melaka,tp dsebabkan ade urusan kat Jabatan Pendaftaran Melaka & sesat cari Melaka Central aku lambat 5minit. Tapi aku tipu die,aku cakap aku dah sampai ade kat Parking tengah salam Umie dgn Uncle Mat. Aku pun meraba poket aku cari Handphone Sony Ericsson W508,then aku dail la nombor yang die bagi.. Die cakap die dekat Tempat tunggu teksi,aku pun menggagau cari tempat 2.. Last-last aku yang suruh die datang kat aku,mase tu aku tunggu die kat belakang McD tempat bas turunkan penumpang. Dalam 5 minit die pun sampai,jeng jeng jeng.. Rendahnye,tapi cute! Geramnye aku! hahah! So,kitorang proceed cari tempat makan. Lepas makan die call akak angkat die ajak lepak,sebelum akak die sampai kitorg g cari hotel. Kononnye nak bermalam kat Melaka,dah xperlu cerita.. Sibok je.. So,beginilah permulaan pertemuaan aku dan Si ketot. Gile kan? Baru kenal kat fesbuk 3 hari,terus jumpe.. Berani mati betol.


28 December 2010
Bukit Bintang, selasa. Waktu tu malam,kitorg lepak kat kedai mamak.. Somehow somewhat kitorg ade salah faham sikit,die xdengar cakap aku. Aku bengang aku decide g jauh-jauh and call one of my friend just nak tengok die jeles ke x. Agak lama aku berborak dengan Nana si Panda,aku perasan die jeles. Tapi aku buat xtau je,sbb aku mmg rindukan si Panda buncit tu.. Maklum la da lame xborak.. Lepas tu terjadilah sedikit pertengkaran,die pandang aku dengan muka ketat.. Aku agak takot mase tu,then die tekup muka dia dengan dua-dua tangan die.. Aku tarik 1 tangan die,die tutup muka dgn tangan 1 lagi,aku tarik dua-dua tangan dia.. Die pandang aku, then kitorang slow talk. Sampai 1 point,aku beranikan diri utk tanya dia.. 
Aku : Ape hubungan kite ea?
Si Ketot : Tah..
Aku : Kite couple nak? (Gile berani,dah lame xapproach orang)
Si Ketot : Tah
Aku : Haha,nak ke xnak?
Si Ketot : Tah,betul ke nak couple?
Aku : Betul,nak x?
Si Ketot : Ok..
Then kitorang pon diam,agak lama gak kitorg tenung sama sendiri.. Then Si ketot memecah kebuntuan,die bersuara..
Si Ketot : Betul ke ape kite buat ni?
Aku : Betul kot?
Si Ketot : Ok Kite Couple.
So,this is how aku boleh bersama dengan si ketot.. Walaupun kitorang buat keputusan yang sangat cepat tanpa betul-betul mengenali satu sama lain,tapi aku sayangkan si ketot aku.. Nanti aku sambung part kami gaduh k?

No comments:

Post a Comment